bal ikväll!

tagga tagga tagga
FY SKÄMS på de som inte ska komma! STÄLL ER I SKAMVRÅN OCH SKÄÄÄMS!

Gärdesspulsen då, jag och emy var bäst...*host*
menmen, vi kom väl någonstans i mitten kan jag tänka mig...50 min tog det iallafall att gå 6 km (a) hehehehe
Mot slutet fick jag underbar mensvärk, men vi åt i gräset och lite sånt mysigt innan jag och emy begav oss mot stan...men jag mådde så fruktansvärt dåligt att jag gick hem och sov istället. Sen tog jag mig ett lååångt och skööönt varmbad och nu mår jag mycket bättre :D dock inte helt bra, men bättre!

har precis målat tånaglarna och väntar på att håret ska torka...
precis såhär snygg är jag nu:

helt osminkad och vacker! haha

Hörs kanske senare...innan eller efter balen, vi får se, annars hörs vi imorgon!

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Slemmil

känns som att det första du skrev var lite till mig >.<

2010-06-03 @ 16:35:21
Postat av: maaui

dig och emma!

2010-06-03 @ 16:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0