bryter ihop

sitter och storbölar just nu
jag vill verkligen inte sluta 9an
jag kommer sakna min klass så jäävla mycket
framförallt killarna

tårarna bara sprutar när jag tänker tillbaka på alla minnen som jag fått i gärdesskolan.
på hur bra sammanhållning vår klass har
tävlingsinstinkten, skratten, bråken och lektionerna
tanken på att aldrig få gå in i klassrummet som en klass igen är förkrossande
vi kommer aldrig mer visa alla nior vilka som är bäst
vi kommer aldrig mer skratta tillsammans
inte höra fredriks klockrena kommentarer
inte vara med om chrissy&malin kind of love
inte få de andra tjejernas odiskreta blickar
inte ha den sammanhållningen vi har
inte emil&malin stunder och samtal
inte ha den känslan av att man kan vara sig själv utan att skämmas
inte träffa världens härligaste killar varje dag
det blir förjävligt
jag kommer inte överleva
det är klassen som varit största anledningen till att gå till skolan
nej, jag kommer dö
så är det
jag är
DÖDSDÖMD!

vet seriöst inte hur jag ska överleva.
tur som fan att jag flyttar så att jag nästan blir granne med magnus, utan honom hade jag ju dött
ska iallafall försöka hålla kontakten med de viktigaste! tur att mobilen, facebook och msn finns.
jag har sån nedrans ångest angående detta att det är sinnes
har mått bra tills nu ikväll
när jag inser att 9F inte längre existerar.

9F: jag älskar er (iallafall de flesta)
utan er hade högstadiet inte varit roligt alls.
Tack för 3 underbara år!

ska kolla på antingen en gråtarfilm, så att jag kan få ut alla tårar eller en skrattfilm, som kan få mig att må bättre.
iofs tror jag att tårarna tagit slut nu och att jag torkat ut, har ju gråtit i ca 20 min utan uppehåll nu, det är helt hysteriskt, så det lutar nog åt skrattfilm.

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Slemmil

älskar dig med! :'(

2010-06-10 @ 23:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0