damp

mitt itunes och min ipod vill inte samarbeta and it drives me crazy!
jag har köpt massa ny musik som jag vill lägga över i ipoden, men tror ni att det funkar? NEJ!
får väl vänta tills mamma kommer hem och se om det går bättre då och om hon kan fixa det.


anyway, igår sov magnus här....i min säng...haha, nej det låter så fel ^^
vi satt/låg väl mest vid datorn, han fixa spotify till mig och lite sånt (y)
vi gick väl och la oss kring 2 och somnade 3, efter at ha spelat mobilspel, haft petkrig och lite sånt haha!
vaknade vid 12, mobilspel och lite petkrig igen
denna natten sov han ändå hyfsat stilla! fick bara ett knä i ryggen, ett ben på mig och en armbåge i nacken mot slutet (y) AWESOME! haha
sen gick han vid tyyyp 1, så kom odd lite senare :)
vi höll också på med datorn och lite sånt kul xD

nu har han gått och jag är ensam hemma igen med min förbannade dator och ipod -.-
varför ska den vara såhär precis när jag ska utomlands? jävla skit
får väl vänta på mamma och packa under tiden...
ha det bra!
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0