farväl mitt avlånga land

haha, jag håller med alla andra....satan i gatan vad jag reser mycket ;)
men så är det att vara östermalmsbo och heta Malin Sjönell!
hahaha, skämt åsido, men ja, typ 4 ggr per år lämnar jag lilla sverige för varma och exotiska länder, klart ni blir avis ;)
ojojoj, näe, nu ska jag vara snäll :)
hahaha
nejmen aa, imorgon är det alltså dags igen!
CYPERN HERE I COME! ;)
jag kommer, som vanligt, ha det bäääst
soom vanligt är sms förbjudet
kommer sakna de som är värda att sakna.
Å andra sidan har jag med datorn och det finns internet där...men ändå! haha
borde kanske packa klart och lägga mig? med tanke på att jag ska upp 20 över 5 i natt -.-''

under tiden tänkte jag visa hur otroligt söt jag har varit i mitt liv!








moahahahahaha!
åååh, alla har vi varit lite smått fjortisar :)

Nu ska jag fixa allt inför imorgon
Goooodnaaaatt
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0