hejdå 9F

snacka om att jag är sentimental nu.
vår klass, omg.
efter avslutningensa alla andra klassen hejdå, kramades och gick.
men 9F...
vi ställde upp oss för en sista gruppbild, hade gråtkalas och kramade varandra flera gånger! Efter det blev det gemensam fika i tessin. Vår klass är och kommer alltid vara den bästa!
sen drog folk åt olika håll
jag, emy, emma, madde, chrissy, fredrik, richard och mükremin gick till ciaociao, vissa åt och sen blev det fotboll på östra...kan ju säga att vi tjejer var bäst!...typ...
jag gick hem, träffa mamma, kolla soffa, drog på kusinens student, sen hem och ut igen.
grillning vid kaknäs med emy, madde, chrissy, fredrik, richard, mükremin, oscar, philip och ruben. blev inte som vi tänk oss utan det faila ganska mycket, menmen, allt kan inte vara perfekt hela tiden :)

och nu tänker jag lägga upp GALET många bilder!































that's it for this time!

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Semmil

charmig bild på på mig..... men dom är värda guld ändå <3

2010-06-10 @ 23:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0