kan inte förstå det

känns som att det bara är helg och på måndag ska man återvända till klassen
inte som sommarlov...
inte som att klassen aldrig mer kommer samlas i klassrummet och ha någon tråkig lektion
min hjärna vägrar ta in det
varje gång jag tänker på det blir jag nära till tårar, men kan inte gråta mer, tårarna har tagit slut
det är föör hemskt!
9F, som var det bästa som hänt mig (nästan), finns inte mer
hur ska man överleva?
känns som en hemskt mardröm som man snart ska vakna upp ur
men nej, det är verklighet
och jag kan verkligen säga att verkligheten SUGER just nu!
jag vill inte vara med
det är inte kul längre
och inte har jag träningarna som får mig att må bra längre
inget är kul!
nästan allt är blä
jag kommer inte klara detta, det går bara inte
jag är inte gjord för att klara av sådanahär saker, det kommer inte funka!
vill gå i ide och inte vakna förens tiden vridits (?) tillbaka och klassen är förenad igen
dethär är förjävligt
jag är sannerligen dödsdömd


anyway, var på bio med baby idag och såg satc 2, trots att han inte ville ;) moahaha!
den var lika bra andra gången kan jag meddela!
först gick vi runt på stan och så i någon timme eller två.
myyyyys!

Imorgon blir det träffa frennis
WOOHOOOOO!

Ska nog lägga mig nu tror jag
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0