nationaldagen

igår var jag ju hos farmor...vi kolla ett fårstängsel som var ENORMT, hade helt fel kläder så jag är säkert full av fästingar och sånt, yeey! brände mig på ett antal brännässlor också...

på kvällen gick vi till the nilssons. Efter ett litet tag drog jag och per ut för att kolla discot som var där. Var typ fotbollsturnering där så det var disco för alla lag och även klasser på högstadiet i skolan där. hahaha, det var fullt av små fjortisar och annat roligt folk. Vi hade ett eget ascoolt disco utanför bara vi två, sen kom evelina och emelie ut lite och sen kom några jag inte kände men en av de hette agnes iallafall xD sen kom jacke och saffe och aa...några jag inte kände, men de var lite fega ^^
iallafall så kom evelina och emelie ut igen och skulle hem, sen följde vi agnes hem och ja, sen gick vi runt typ hela laxå och fortsatte vårt megacoola party. AWESOME! kom hem runt 12

idag var vi hos farmor igen, lekte med hundarna och så (:
åkte hem....och nu är jag hemma, WOHO!
kollat film och ätit glass, wonderful!

bilder från helgen:



farmor satte sig i gräset, jättegulligt! (:





Ska sova nu
PussCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0