rubrik

Dagen har varit nNäÄjJzZz!
vakna vid 12, hjälpte mamma lite (unbelivable, I know!), sen sega jag vid datorn, tog fram kläder pappa fick tvätta och sen vid typ 3, halv 4 träffa jag frennis :)
vi drog runt lite på stan, han köpte hörlurar...
och SEN...sen fick jag honom att gå till EH (för första gången i hans liv!!!) och han fick prova frapino och mudcake. Ofc älskade han det! ;)
sen åkte vi hem och så
jag har huset för mig själv så lilla söta magnus kommer nog hit och sover här.
Sen får vi se hur mycket sömn det blir, han är ju en riktig vilde i sängen ;)
hahahahahaha! nej jag skoja, men han rör sig som faan när han sover! xD
jajaja, vi får se hur det blir.
såhär sexig var han iallafall idag på EH hahaha!


haha
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0