så överdrivet

allt dethär med Kungabröllopet...
Victoria och Daniel
Svenska folket - GET OVER IT!
det är ett nedrans bröllop? Inte så att hon kröns till drottning, då är det okej om det är enormt
men de ska bara gifta sig, de förblir prinsessa och...ja, vad han nu är, prins?
ALLA media kretsar kring detta bröllop, händer det verkligen såå lite ute i världen?
Stooort jippo i kungsan och kring slottet....herregud, jag stör mig faktiskt på det...
det är ett bröllop?
blääää
dumma och utråkade svenskar som är besatta av kungahuset...


HAHAHAHAHAHAHA! vilken min han langar xD

näääe, nu ska jag nog snart sova, är fett trött!
(ps. klockan är en timme mer här)

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Patrik

men sluta sura

2010-06-19 @ 10:36:46
Postat av: Slemmil

jag håller helt och hållet med, who gives a shit

2010-06-21 @ 13:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0