så söt!

ååååh, var och shoppa kostym med magnus idag och fysatan vad söt och stilig han blev!
alla tjejer kommer svimma imorgon! ojojojoj.
synd att jag inte har någon bild, det skulle vara kul, men vi ska inte spoila hela grejen lixom ;)

idag var en grymt soft dag, förutom det faktum att jag missa en sovmorgon -.- typ......
sen blev det stan med emy, vi åt sushi också, FETT GOTT!
ja, efter mumsmaten gick vi till skolan, såg vårshowen, som var grym!
Human eye, you rule! (för er som inte fattar: det är ett tufft band i min coola klass)

gick hem efter det, fick plötsligt hembesök av en liten frennis och så gick vi ut och sökte kostym till honom :D
han blev asfin!
fast först åt pojken på bk ^^
ja, vi hade det skoooojigt på stan och jag lyckades köpa nagellack också, GRATTIS MALIN!


nu har jag klänning, skor, nagellack, frisyrgel och locktång
nu saknas bara örhängen, hårspray och kuvertväska, yeey!
det fixas imorgon!

nu måste jag sova
Gooooodnatt!
Pussciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0