17e mars 2010

Onsdag idag då, kort dag som snabbt flyger förbi.
Efter skolan köpte jag och emy HALLONSODA! <3

lite cp bild menmen, FYSATAN VAD DET ÄR GOTT!!! ojojoj, sen drog vi hem till henne, gick ut med bartolomeus, sjöng en del, jag lyckades bli arg/sur på en grej/några människor, vi kolla massa gamla bilder på oss och helsike vad vi är coola och snygga xD
Dagens konversation:
E: vill du ha en knöl?
M: har du knöl?
E: jag har massa knölar

HAHAHAHA, troligtvis bara vi som fattar men det var så klockrent!

och titta så söt hon var när hon var liten:

synd att den ska vara så nedrans suddig!

Ah, naej, nu ska jag käka bk och skriva gympauppsats, SKOJ!

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0