best tv-night ever!

och så var den älskade tisdagen här igen!
Med de bästa tv-programmen som finns; dating in the dark, desperate housewifes, cougar town, christine.
Helt perfekt för en kväll framför datorn/tvn :)

Matteprovet = BLÄ
Skoldagen = OK
Efter skolan = Emy
Efter Emy = Träning
Efter träning = Hem
Väl hemma = TV!

Och nu är jag lixom typ lite hyper, jippi! skriver konstiga saker till en liten pojke på msn och sitter och garvar för mig själv. hahahahahahaha, faktiskt kul (a)

ååh, nu är det bara 2,5 veckor kvar tills jag får åka till falkenberg! WOOHOOO!
och träffa min ÄLSKADE malin karlsson!


nu ska jag sova, godnatt

PussCiao

Kommentarer
Postat av: malin

helt underbart älskade du <3

2010-03-28 @ 15:17:09
URL: http://maalinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0