emo --> positiv

ohyes, det var inte min dag idag!
först inser jag att jag tagit med franskaböckerna hem istället för spanskan, och provet är på måndag, LYCKAD JAG ÄR! sen hade de ingen frapino på EH, vilket jag var skitsugen på! har träningsvärk i armarna utan att riktigt förstå varför. glömde nycklarna till mamma hemma hos pappa när jag skulle hämta matchgrejer hos mamma så jag kom sent till matchen....

Anyway, gick ju inge bra med att plugga eftersom att ingen hade böcker och vi fick inte vad vi ville ha på EH för frapinon fanns inte sen när jag kom hem till mamma inser jag att jag inte har nycklarna, så pappa mötte mig på karlaplan sen fick jag springa till matchen.
Jag var sjukt emo när jag kom dit för på väg mot bussen med emy blev vi asemo och tänkte färga håret svart och skära oss och kasta rakblad på alla som glodde, men vi insåg att det var lite väl drastiskt, anledningen till denna emoness var att vi pratade om okuliga grejer, ALDRIG KUL!

men sen när matchen satte igång och jag räddat ett antal bollar blev jag på topp igen! för vadfan, det gick ju bra! Och matchen slutade 4-3, det var riktigt jämnt och jobbigt framför mål. Det var som om bollen körde flipperspel-style; bara studsade mellan allas klubbor och fötter tills någon lyckades skjuta iväg den. Och  jag blev bara stoltare av tanken på att vi förlorat mot de förra gången och då stod fabbe! Vi förlorade då med 3-4 och denna gången vann vi med de siffrorna, TUUUUUFFT! då blev jag stolt!

Och innan matchen spelade 2 lag från F94 serien och jag kände igen några av de, hahaha, herregud, kan inte fatta att jag mött de! De spelade till och med ganska dåligt :O väldigt fumligt och konstigt, kände mig så mycket bättre än de xD haha, DET var en härlig känsla :)

 DIF innebandy F94, ojoj, det var tider det ^^

och sen kolla jag melodifestivalen och de måste skämta? HUR KUNDE HON VINNA!? Hellre Eric Saade eller Salem Al-Fakir. herregud, INTE HON! uschuschusch, samma sak förra året med dendär Malena.
Pappas kommentar när Anna vann: "nu riskerar vi inte att vinna iallafall" haha, fin kommentar :P

Naej, usch, nu ska jag lägga mig!
Imorgon ska jag träffa pluttenutten och plugga, WOHO!
PussCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0