feels like a roller coaster

yeah, life is like a roller coaster.

dagen var faktiskt ganska lyckad!
filmen var lite pmsig, alltså lite tråkig vid vissa tillfällen och så men annars helt okej. Förutom slutet, det var INTE okej! HEEEELT fel slut! herregud...för de som ska se den tänker jag inte avslöja slutet men det är helt fel.
under små tider i bion kastade jag och penis popcorn på varandra för det tyckte vi var kul och när den var slut kastade vi jäkligt mycket popcorn på varandra xD hahaha, när jag kom hem hade jag popcorn i skorna (y)
POPCORNKRIG! (L)
innan bion:

efter bion:

popcorn i hela gången xD

haahahaha, det var askul!

och när vi kom ut så typ regnade det!? :O
vad är det för satans beteende va? dumma vädergudar!
såhär söta var jag och penis idag iallafall:


och sen skulle jag kaaaaanske träffat fredrik och odd, men det blev inte av för att de inte fick gå ut :P hehe
så det blev en härlig hemmakväll :)

Har inget mer att skriva

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0