galen kvinna!

gissa hur många sms jag hade imorse när jag vaknade?
jo det ska jag tala om för dig.
FEMTIOTVÅ JÄVLA SMS!!! :O
fatta!? 52 sms!
1 var från chrissy och resten från en viss fredrik bergman!
enbart för att hon (frederika aka. doris) hade tråkigt på sin bussresa mot björnriket.
men det var ju lite gulligt av henne att slösa på 51 av sina sms på mig :D hahahaha
jag vaknade iallafall av det runt 7/8 och stängde av vibrationen så att jag kunde somna om :)

snacka sinnes!

la på i telefonen för typ 20 min sen efter att ha snackat ett bra tag med odd och fredrik ^^
menmen, har precis ätit upp min frukost och ska snart fixa mig för att dra ut med penis på promenad :)
ska nog internetshoppa lite nu!
PussCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0