godnatt!

hade glömt att jag hade en blogg och jag måste verkligen sova!
Så jag kan bara säga att dagen varit hyfsat bra.
NP-engelska - det gick väl lite si sådär
Musik - vår lärare är ju bara för skum...
Lunch - PANNKAKOR!
Gympa - Topsboll OCH beep test. Vet inte hur läraren tänkte....fick iallafall 9,5. Inta bra.
Stan med emy. Köpte en scarf :)
och ska nog köpa en annan halsduksliknande grej snart också :)
och jaa...det var väl i stort sett min dag I guess.

Och nu blir jag deprimerad...frennis svarar inte på sms...detta är andra kvällen i rad! HUR SKA JAG ÖVERLEVA!? :'(
den rackarns pojken har nog somnat "/
NEJ, OJ, YES! HAN SVARADE okej, nu är kvällen räddad, nu kan jag prata om mina problem.

Nu kan jag sova
Godnatt
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0