har tråkigt...

1. Vilken ögonfärg har du? - blå/grå
2. Hur lång är du? - 1.75 typ
3. Vilken hårfärg har du? - mörkblond
4. Långt eller kort hår? - långt
5. Piercingar i ansikter? - öronen
6. Vilken ögonfärg skulle du vilja ha? - kanske lite blåare
7. Hur lång skulle du vilja vara? - som jag är
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha? - lite ljusare
9. Skulle du vilja ha kort eller långt hår? - långt!
10. Skulle du vilja ha piercingar, isf vart? - naveln eller kanske ögonbrynet

Senaste du.

11. Åt -
kexchoklad
12. drack? - vatten
13. du skrev sms till och vad skrev du? till emma: vara hos pappa, annars har jag väl inga planer :) själv? puss
14. Du fick sms av och vad stog de? från emma: Ring :) Puss
16. Kramade? - emy
17. Kysste? -Odd
18. Du spydde? - vet inte :O 
19. Du skrattade? -
idag såklart?

Kärlek

20. Är du singel? -
aa
21. När någon säger din första kärlek, vem tänker du på då? Johan
22. Gillar du någon just nu? - kind of, men allt är komplicerat
23. är detta ett seriöst förhållande? - öhm...aa......med vem? cp fråga...
24. Vill du vara singel? - beror lite på, ibland så
25. Vill du gifta dig? - I think so
26. Vad är det bästa med din kille/tjej? - att denna personen inte existerar?
27. Vill du ha barn med honom/henne? - aa, barn med spöken låter askul!
28. Hur länge har ni varit tillsammans? - så länge jag kan minnas
29. Är han/hon snygg? - genomskinlig är ju sånt jag tänder på, så ja!

Övrigt

30. Musiksmak? -
blandad, men inte långsam...
31. Galen eller lugn? - JAG är fett crazy!
32. Har du någon gång hört att du sjunger bra? - konstigt nog, ja
33. Dricker du alkohol? - inte särskilt ofta
34. Något speciellt du alltid har på dig varje dag? - det skulle nog vara kläder
35. Vad tänker du på just nu? - försöker komma ihåg vad jag tänkte på innan jag försökte komma på vad jag tänkte på....

Ska kolla Pirates of the caribbean 3 nu.

PussCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0