here we go again

hatar att komma på en rubrik, det går typ aldrig ^^

iallafall, hade 2 lektioner idag och sedan slutade jag, nice eller vad? började 09.45 och slutade typ halv 1, ohyees, me likey!
DRog hem till madde efter skolan med emy, åt kolasås, kolla äckliga bilder, sprang runt, rota igenom maddes grejer , jag och emy hade en cpattack i hennes säng och när emy gått körde vi ett annorlunda slags land, stad, vattendrag :) När hon skulle på matte A drog jag hem, satt vid datorn, fick damp på mamma och gick sen till träningen, lite för tidigt så jag snacka lite med Odd, Wille, Jesper och fixk Fredriks mössa innan vår träning började :) Det gick inte så värst bra och jag har som vanligt nya häääärliga blåmärken, TOPPEN! :D iallafall efter att alla ställde sig typ 2-4 meter ifrån och körde volleyskott så hårt de kunde typ, SANNERLIGEN INTE BRA! Satt som en boll och typ skrek, Fred skrattade åt mina reaktioner och de andra verkade underhållas av att jag trots detta tog de flesta genom att få de på mig, ONT! Fred vad så uppfinningsrik att han även gav mig ett nytt smeknamn: Malleballe, väldigt charmigt.

my beloved team (dock inte alla som medverkade på denna lite smått gamla bild)

Och nu ska jag förhoppningsvis lyckas skriva min gympa-uppsats om Lars-Alfred!

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0