honey, I'm home!

kom hem vid 12, hade en jättemysig kväll med emma, camilla och navid.
Vi kollade på "the ugly truth", den var faktiskt väldigt bra :)

och på vägen hem pratade jag med my beloved frennis!
men sen när jag väl kom hem blev jag bara arg, sur, äcklad, konfunderad, alltså bara allmänt på dåligt humör.
om hela världens JÄVLA SLAMPOR BARA KUNDE FARA TILL HELVETET SKULLE VÄRLDEN VARA EN MYCKET TREVLIGARE PLATS!!!!! fyfan vad jag är irriterad nu, skulle kunna döda någon/något känns det som. Damn vad jag HATAR detta, VARFÖR!? Jävla problembarn! VARFÖR!?!? Shit, ni är ju helt körda i huvudet, endast skapade för att irritera och störa mig, må ni ruttna i helvetets dödslågor!

tack och adjö, det var vad jag hade att dela med mig

PussCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0