matte.........HATA!!!!!!!!!!!!!!!!!

svenska, so, lunch, håltimme (NO), spanska, SLUT!
Efter skolan drog jag och penis till bibblan, köpte med oss hallonsoda och tjockisgrejor på vägen, för att sedan plugga matte, BLÄ! Men det gick väl hyfsat bra...I guess.
När jag kom hem fortsatte jag plugga, sen kom mamma med godis och det var wünderbart!
Nu sitter massa människor från bostadsrättsföreningen på nedervåningen och pratar så då kan inte jag vara där och då måste jag vara i mitt rum...där min dator finns............FAIL!

Men nu ska jag faktiskt försöka plugga med datorn på samtidigt...höhö....vi får se hur det går (Y) men vadfan, jag måste ju, provet är imorgon förfan! :O

Bilder på min skinnjacka:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0