muy agradables día

ooohyes! försök lista ut den du!
men så var det iallafall
fixade mig och var klar vid 2, drog till skolan som LYCKLIGTVIS HADE ÖPPET! och hämtade mina spanskagrejer. Träffa den läskiga vaktmästaren som ville prata lite och skyndade mig sen hem och sedan kom plutten hit vid typ 3. Låg i min säng och myste, kolla tv och lite sånt :) Så nu luktar min kudde honom, I LOVE IT! :D
Plugga spanska en del sen också :) och snacka med penis i telen, MYS!

Har även pratat en del med min älskade mollis idag som har det svårt just nu. Men det är bara 3 veckor tills vi ses och då ska vi minsann ha det bäst!
malin, du vet att jag alltid kommer finnas här för dig och att jag älskar dig.


Och nu ska jag hoppa i badet och sedan sova.
PussCiao

Kommentarer
Postat av: Patrik

Vadå läskig vaktmästare? :P

2010-03-15 @ 18:37:38
Postat av: malin

Jag älskar dig med underbara du <3

2010-03-17 @ 21:17:38
URL: http://maalinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0