mysdag

vaknade sent, fixa mig långsamt som satan xD
sedan kom Han hit och ja, vad gjorde vi egentligen? ^^ tiden gick sjukt fort och vi låg bara i min säng och kolla tv/myste/småbrottades om mobilerna, hahaha, låter kanske inte så underbart som jag tyckte att det var, men så är det! Och det var jättemysigt :D och nu kommer små "moln" av Hans doft ibland och makes me smile (:
Ah, han gick vid typ 8 iallafall och sedan dess har jag suttit vid daorn, myst med älsklingsvovven som kom hem idag, ätit och lite sånt, ska snart plugga NO och sedan ta ett bad! LOVELY!

Och just det! Hade en ca 10-minuters skrattattack idag också hahaha, garvar vid tanken xD Av någon konstig anledning pratade jag och Han om fiskar och fötter? Och då kom han med en KLOCKREN kommentar "Det finns ju fiskar med ben också...nej just det, de är jättefula" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ojojojoj, fysatan vad kul det var!

Angående åre-bilderna kommer de när jag har tid och ork! Måste plugga nu (:


tur att jag har en vitamin water då!

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0