naajs träning!

kom hem från träningen för typ en timme sen dårå, och har sedan dess badat busan och ätit. När jag skrivit klart inlägget ska jag fortsätta plugga, men det är fett weird, för jag vet inte vad jag behöver plugga på, jag kan i princip redan alla mål :O och det är ovanligt!

anyhow, träningen gick ganska bra faktiskt, känns skönt att "vara tillbaka" efter lovet, dock blir mitt knä en aning fuckat av att stå på knä 2 timmar i sträck. Har nämligen skadat det på något sätt, har ingen aning om när eller hur men jag behöver halta ibland och det gör ont som satan!
Dock kom ju inte fabbe på träningen trots att han lovat, och han håller kvar vid sitt löfte "om han inte kommer på träningen ska hela laget få skjuta på honom medans han endast är iförd underkläder" och det lär göra SJUKT JÄVLA ONT, så nästa torsdag kommer han till träningen för att ta emot sitt straff :) hoppas att han inte dör bara :O
men han har sagt förlåt några gånger så det är väl hyfsat lugnt antar jag.

Skoldagen var i stort sett som vanligt; NO, bild, lunch, engelska, franska.
Kort och hyfsat ok dag enligt mig :)
Dock failade jag och emy med att vara positiva på lunchen då vi spelade land, stad, vattendrag och vi båda är ganska tävlingsinriktade. Jag tyckte att Roast på berns var ett tv-program och hon tyckte att joggning och killerboll var sporter? *host*cp*host* *LER!* POSITIV, YEEEY! :D

glad bild från uppesittarkvällen!

Efter skolan gick jag hem, poppade popcorn och kolla tv, sjukt soft må jag säga!

Och nu sa jag återgå till triangelmetoden, svarta hål, supernovor, röda jättar, vita dvärgar, ljusår, värme, fronter, lufttryck och lite annat smått och gott, KUL SOM SATAN! *host*

PussCiao!

Kommentarer
Postat av: emy

tv-serie!! inte tv-program, åh suck-.- hahahah xD

2010-03-12 @ 19:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0