och snart blir det träning!

Fick tillbaka NO-provet idag; VG! OMG! FUCKING VG! haha, shit vad jag blev stolt xD till och med pluggismadde fick VG! såhär bra har det aldrig gått för mig på NO förr (:
Min franska-lärare är ju för rolig...är ju ensamt betabarn i en klass med massa gammabarn och hon tyckte att jag "kämpade på så bra" att jag fick sluta före alla andra hahaha, NAAAJS!

Efter skolan gick jag en bit med emy och madde och sen gick jag hem...och sedan ut och gick en promenad med lilla christoffer :) Det var ju lite skojigt. Dock blev mitt hår lockigt av den fuktiga luften...och när det blir blött och får torka av sig självt blir det ju lockigt, för lixom, det är så mitt hår egentligen är...FULT! Så jag plattar det (y)

Meeeen jag tänkte bjuda på en liten bild jag tog nyss, där man ser lite av mitt lockiga hår :O

syns (tack och lov) inte så bra, men det finns där ^^

och nu ska jag dra iväg till träningen

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Patrik

fin

2010-03-25 @ 19:44:55
Postat av: Slemmil

håller med mpatrik, roligt med lite volym på de :)

2010-03-25 @ 23:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0