operation: spara till parfym, kan starta!

Utforskade nya Åhléns på östermalmstorg med emy idag och det har verkligen blivit snyggt! :O Verkligen fresh och så. Och där hittade jag en älskling! ED HARDY PARFYMEN!

den luktar helt underbart och kostar endast 305:- som hittat lixom, typ ^^
så jag ska börja spara pengar! WOHO!
Vilket betyder att jag snart har 2 nya parfymer, LOVELY! :D

anyway, fick tillbaka so-provet: VG ohyes, trodde det skulle bli ig xD så då blev jag lite glad!

Efter skolan blev jag skrämd av fredrik ett antal gånger och sen drog jag hem, lämna min väska och mötte emy utanför nya Åhléns dårå :) och vi gick runt där ett tag, sedan till EH då blev det mudcake och sedan en varm choklad att ta med, sen på vandring i sturegallerian! NAJS!

Och vi snacka frankrike stor del av tiden vi var i sturegallerian. och jag kan verkligen inte fatta det! I SOMMAR ÅKER VI TILL FRANKRIKE! :O två veckor i ett hus med egen pool. två veckor av shopping, bad, sol och slappande, fysatan vad najs!
Helt galet...kan inte förstå det!

VI SKA TILL FUCKING FRANKRIKE! :O :D :D :D

Nu ska jag kolla klart filmen på 6an och sedan sova :)
Har ju match imorgon...

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Slemmil(A)

pank ;) ?

2010-03-13 @ 19:42:48
Postat av: maaui, the one and only

nej, jag är aldrig pank, vill bara inte använda mina egna pengar :P

2010-03-13 @ 20:19:36
URL: http://maaui.blogg.se/
Postat av: Slemmil-.-

due så bortskämd....

2010-03-14 @ 14:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0