quicky

nu ska jag snart sminka mig, käka frulle och sedan dra iväg på säsongens sista match :'( *ledsen i ögat*
känns jättesorgligt men jag hoppas attt larziz fixar en cup iallafall :)

Skrev inget igår för att sötisen var här i stort sett hela kvällen. Vi kolla hemska grejer på datorn, kolla tv, typ somnade (sjukt mysigt), pratade, åt middag med min mamma (hahaha) och sen åkte han hem vid halv 11.
När jag kom hem däckade jag i soffan och vaknade en stund senare och "somnade på riktigt" halv 1, oh vaknade nu typ 11 (:
Gårdagens skoldag flöt väl på som vanligt, inget märkvärdigt hände tror jag (inget som man kan nämna i bloggen iallafall) :D

och nu ska jag iväg till ekerö och spöa skiten ur de, YESYESYES! TAAAGGGAAAA!!!!!

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0