shoppingsugen!

Visst, jag är nästan alltid shoppingsugen, men just nu är det mer än vanligt.
Så jag funderar på att ta med mamma ut på en shoppingrunda på söndag! LÅTER ASBRA TYCKER JAG!
Här är två saker jag själv anser att jag "behöver" (vill ha)
1. Leggings/Tights
såhär när våren är påväg (vilket den är) så är det ju alltid skönt att ha lite tunnare kläder och sånt, speciellt till sommaren sen. Så jag vill mycket gärna ha jeansleggings, sånt är alltid skönt och lite tunnare än vanligare jeans, NICE! Och möjligtvis även några tights, men inte sådanadär skinn/glansiga/blanka tights som typ alla andra har, ingen personlig favorit direkt..........
Men några som är annorlunda isåfall!
T.ex:


2. Vårjacka
ÄNNU MER VÅRGREJER! (Y) men jag börjar bli lite sugen på en skinnjacka, trots att alla andra har sådana, och jag är ju lixom en sån som inte vill se ut som alla andra (: Men jag vet inte, vi får se vad jag hittar!
något sånthär kanske:


Och det är väl de två största grejerna jag är sugen på just nu. + en ny väska såklart! och hemskt gärna en ed hardy väska, fysatan vad jag vill ha en sån! Menmen, vi får se vad som händer i framtiden :)

För skor insåg jag att jag faktiskt inte behöver...har ju mina ed hardy jag snart ska börja använda och olika slags klackskor; stövlar, stövletter, "vanliga"....så sånt behövs nog inte, bara nya ballerinas till sommarn.
Bild på mina älskade skor:


Haha, litet shoppinginlägg är aldrig fel (a)
dagen lite snabbt då:
spanskaprovet kändes FÖR lätt, blev klar på 10 min...känns totalfel ju! men det gick nog bra ändå :)
Efter skolan drog jag till engelbrekt för att träffa emma och fick på köpet träffa tove, ramin och navid igen! det var ett tag sen, typ emmas senaste lilla fest chillkrök ju...kulkul
sen drog jag och emma hem till henne där hon  plugga engelska inför NP imorgon och jag kolla tv, SOCIALA SOM SATAN!

Och nu ska jag lägga mig och få massage, LOVELY! :D

PussCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0