tisdagskväll

Det är på tisdagskvällar alla bra tv-serier går.
Först:

sen:

efter det:

och till sist:


Snacka om att det gör en glad! Tisdagar är i stort sett den enda dagen jag kollar på tv :O haha, jag är mer dator-personen.

Och träningen idag gick oväntat bra faktiskt :D När jag varit bra på en match brukar jag vara dålig typ 2 veckor framåt ^^ men inte idag, nejnej, det gick ju bra :)
Härligt såntdär, när det går bra!

Vet att det var något annat jag skulle skriva...som jag egentligen tänkte skriva om i förra inlägget....men jag kommer verkligen inte ihåg!
Så jag skriver något annat så länge...
Idag på träslöjden träffade jag och slemmil en liten figur som hette Lars-Bläckis. Mycket trevlig krabat må jag säga, tills vår lärare försökte mörda honom! ojojoj
Här är söta Lars-Bläckis:


hahaha, fick omdömena idag, och jag fick i mycket hög grad på träslöjd, jag har inte gjort NÅGOT ALLS hahaha! men sånt är ju också kul hahahha.
i övrigt fick jag ganska bra ömdömen, lite överraskande faktiskt :P

Ah, naaaaej, nu ska jag lägga mig!
PussCiao

Kommentarer
Postat av: Slemmil

cougar town äger :D !!! btw de går typ på torsdaga också

2010-03-16 @ 23:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0