tuesday

jag vettefan vad jag ska skriva
det var typ ingen träning idag, och det var faktiskt sorgligt! detta var ju sista träningstillfället innan cupen! gaaah!
åh vad jag är nervös inför denna cupen. Kan typ inte sluta tänka på den och hittar jämt och ständigt små problem som jag inte vet hur jag ska lösa!
Vart ska jag duscha? vart ska jag sova? vad ska jag ha på mig? vad bör jag ha med mig? när bör jag gå upp för att hinna sminka mig?
Hjärnan exploderar av frågor!!! shit alltså!
men allt detdär vägs ändå upp av de positiva; att jag ska få åka iväg med mitt fina lag!
ÅÅÅÅH! DET SKA BLI SÅ KUL!!! :D

okej, iallafall...
det var ju typ vår ute idag!? NICE SOM SATAN!
och när det är varmt och fint ser jag ut såhär:


efter skolan satt jag och emy i solen och åt glass, sjukt mysigt! :)
sen kom jag hem och somnade (Y) ASSKÖNT!

nu har jag inget mer att skriva.

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0