vårkänslor

det var ju fan sol idag! :O
skoldagen var typ så kort att den knappt existerade!
Ingen svenska --> sovmorgon till 10
sen var det so, och no sen lunch och ingen svenska igen --> håltimme från 12 till 14.15 och sen gympa.
Spenderade håltimmen på en sushirestaurang med emy och madde, vi hade det väldigt trevligt!

mmmmm, min och emys maaaaat, muuums!
och för EN GÅNGS SKULL drack jag cola :O i vanliga fall gillar jag det ju inte, men ibland funkar det.

söta tjejer käkar sushi!
 och sedan passade vi på att njuta lite i solen på en bänk utanför skolan, MYS!

ååååh, så pluttegulliga!
och gissa vad vi hittade?

BLOMMOR!!!!!!!!!

efter skolan drog jag hem och nu ska jag dra till emma :)
PussCiao


Kommentarer
Postat av: Slemmil

snödroppar heter de...

2010-03-26 @ 21:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0