11 maj

absolut nothing hände idag förutom en låååååååång håltimme :)
när jag kom hem pratade jag med oddish i 1,5 timmar, sen tog vi pause när han åt, då läste jag och kolla tv.
Sen pratade vi i 2 timmar till. Jag gillar att prata med den pojken. Vid närmare eftertanke tycker jag om hela honom.
Nu på senaste tiden har jag zappat runt lite mellan 5an och 6an.
På 5an har det varit DH, CT och nu Chritine
På 6an har det varit match, Sverige vann nyss med 3-2 över Frankrike, WOHO! Nu ligger vi först i vår grupp, OHYES! vi äger, aha, vi är bäst, mhm!

Dagens musiktips:

GRYM LÅT!
lite långsammare än de jag brukar lyssna på, men jag är helt kär.

Nu ska jag se klart på Christine
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0