12 maj

orientering idag! Från början var jag och emypemy GALET taggade! men efter första kontrollen (som vi inte hittade) sjönk humöret. Men vi höll modet uppe och lyckades skrapa ihop 30 av 50, vilket endast gav G, för VG skulle man ha 32, så det känns ju surt.
Irrade runt lite överallt, bland annat på en golvbana...

penis on the golfbana xD

Efter detta äventyret åkte jag hem, sov lite, kolla tv och lite sånt :) MYS!
Sen kolla jag film med min söta bror också, vi såg mean girls, HANS FÖRSLAG!
jag har verkligen uppfostrat den grabben rätt!
och nu ska jag snart äta och kolla mamma mia med min mor.
Blir en NICE första dag på "lovet".
Slipper ju skolan på 1,5 vecka ungefär! Först kristihimmelfärdshelgen och sen prao en vecka, SOFTISH!
 &

Nu ska jag dra mig
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0