4 maj

jag kan verkligen inte fatta att skola slutar om 1 månad och fem dagar.
sen blir det gymnasiet, JAG VILL INTE!
de som känner mig väl vet att jag avskyr förändringar, och detta är ju en major förändring, så jag ogillar det starkt! men samtidigt ska det självklart bli kul att få nya vänner och sånt, men änså..usch.

anyway, vanlig skoldag, som vanligt...

träning, bara jag, rasmus och odd där, så jag passade på att plugga lite fysik inför NP imorgon....HATAR DET!
och sen stanna jag på 94ornas utan att anstränga mig särskilt mycket.
åkte hem med mikael och emil, det var en aning komiskt må jag säga!
när jag kom hem började jag plugga och har pluggat sen dess, nu ska jag återgå till pluggandet.

Dock vill jag bara visa vilken dålig paparazzi martin är:


snyggast är jag ju på den nedre bilden......

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0