:@

Jag förstår inte varför folk ska börja härmas när det gäller mina smeknamn på folk?
Jag har copyright på de smeknamn jag kommer på för mina vänner, inte okej att tatta de, hitta på egna istället...
så svårt kan det väl inte vara? Använd fantasin!
Mina smeknamn:
Emy-Penis
Emil-Slemmil
Odd-Oddish & Oddepodde
Magnus-Frennis & Frännows
Anna-Annoww
Christoffer-Chrissy

Herregud....fantasilösa töntar.

Anyhow, idag vet jag inte vad jag ska göra...Blevk väckt 11 för att det skulle vara en liten visning i lägenheten 12, så när klockan blev 12 drog jag och mamma på promenad :)
Kom hem...och nu har jag inte gjort så mycket...det är tråkigt...
kanske ska träffa frennis eller oddish sen, vi får se.
Och ikväll är det hockey igen! :D WOHO! Ska även se Mary Poppins senare ikväll, mys!


Vi får se vad jag hittar på för skoj idag
PussCiao

Kommentarer
Postat av: Slemmil<3

Elinbooi far kalla mig det (a)

2010-05-14 @ 20:17:28
Postat av: maaui

inte någon.

och du vet det!

2010-05-14 @ 22:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0