@ home!

har inte hunnit blogga förens nu, med tanke på att jag kom hem vid halv 3 inatt...jippi!
som tur var fick jag slippa första lektionen (franska) och ta mig en sovmorgon :)
kändes niiice!
kan ju säga att jag har haft det U-N-D-E-R-B-A-R-T! Solen har strålat varje dag, det har varit varmt i luften, jag har bränt mycket pengar på härliga kläder, dock får ni inte se vad jag köpt och sånt, orkar inte.
Såhär har en vanlig dag sett ut i Milano för mig iallafall:

Vakna vid 10
Äta frukost
Sola på takterassen några timmar
shoppa, shoppa, äta glass, shoppa
äta middag
läsa
sova

Kan ju då säga att det är ett schema jag LÄTT skulle kunna vänja mig vid!



hann även med en fika på armani caféet ;)

Förresten, första kvällen = nooo sleep!
Inter vann ju Champions leauge (stavning?)
så hela milano went crazy!
bilar tutade non stop
vespor tutade non stop
människor skrek/sjöng non stop
med andra ord; det lät non stop!
vi bodde ju mitt i city så vi fick stå ut med italienarnas madness, helt galet!
Ändå ganska så häftigt att vara där den kvällen och se något sånt.



och dagen efter?
Inter ÖVERALLT!


ojojoj, jaja, nöjd med resan, men inte färdigshoppat än!
FRANKRIKE, HERE I COME! ;)

måste sova nu

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Slemmil

league*

2010-05-27 @ 13:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0