I ♥ sleep

ikväll ska jag minsann dega hemma i soffan och försöka lägga mig typ tidigt, NAJS!!!
har inte fått sova ut på läääänge!
på skoldagar lägger man sig sent och vaknar tidgt och förra helgen sov ju oddish här en natt och den andra natten...vettefan, men sov inte mycket. Alltså längesen jag sov länge! inte okej! nä, ikväll ska jag minsann sova.

iiiingenting hände i skolan, JIPPI!
eller jo! gympan var ASKUL!
vi körde något som hette "terminator", tjejerna mot killarna.
Det går ut på att man ska bygga skydd med hjälp av allt som finns i förråden och sånt, medans väggen i mitten av salen är nere, sen ska man gömma en väst någonstans. När vägger åker upp ska man hitta det andra lagets väst utan att bli bränd och sånt. Aa, eftersom att vi är sportfåneklass och de flesta är tävlingsinriktade blir det så galet kul, alla ger 110% och bara kör på, precis som det ska vara! :D

tänkte visa lite gamla bilder jag upptäckt att sophia har på fb:
OBS! VARNING FÖR EXTREMT HÖG SEXAPPEALNIVÅ!





emma, jag och agnes

no comments

inga kommentarer, agnes i bakgrunden

*host*

wtf lixom, man måste bjuda på sig själv, I'm only human...or am I?

PussCiao


Kommentarer
Postat av: agnes

jääävlar vilka gamla bilder! måste erkänna att den första e extremt het (Y)

2010-05-07 @ 22:03:28
Postat av: Slemmil<3

:O det var ju dom jag taggade ^.^

2010-05-08 @ 00:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0