last day of prao :(

Sista dagen av praon idag.
Känns lite sorgligt, att inte ha dendär rutinen varje dag, menmen, that's life :)
Fick iallafall göra de vanliga sakerna idag + träffa en ny tjej som hette Emilia, gud, jag ÄLSKAR henne!
Hon sa nämligen att, eftersom att det var vår sista dag, fick vi ta vad vi ville från café-avdelningen och antingen äta där eller ta med hem...Självklart tog vi "Take away-lådor" och stoppade ner de saker vi ville ha, MYCKET bra tycker jag! och så sa hon "berätta inte för Viktoria" haha, viktoria är chefen ^^
Så jag och emy gick till humlan och åt upp en liten del av vår "vinst", moahahah!

iallafall, ska hälsa på någongång i framtiden iallafall :)

pictures of today:


Bilder på det vi gick med oss hem, första bilden är mina kap och sen på oss i våra söta kläder (Y)

jag kan inte fatta att jag ska till milano imorgon.
det är helt jävla galet!
i just can't belive it!


jaaajaaa, ska äta glass nu
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0