måndag 5/3-10

idag var ingen vanlig dag...för det var den dagen då man fick äta med campingutrustning i matsalen xD
jag skojar inte, de gör typ om köket så man får äta på en liten pappersskål, med små plastbestick och dricka ur ett minimalt plastglas... hahahahahahaha!

kolla själva lixom....herregud! men fett sött ändå ^^

annars hände inget intressant i skolan...

efter skolan skulle jag och penis ringa efter prao, men de var komplicerade (de som svarade) så det sket sig, ATTANS!

kom hem, plocka undan lite så att målaren kunde måla i mitt rum, och nu kan jag inte sova i mitt rum, får typ sova på en madrass i vardagsrummet -.-' jippi, vad kul! mysigt och så, OHJA!

tur att jag kan trösta mig med mina underbara kakor!

KÄRLEK!!!!!!!!

Ska plugga (med kakorna) nu!

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0