praodag 3

shit, veckan bara flyyger fram!
jag och emy är numera proffs inom café/restaurang-branchen! alla uppgifter går på ett kick och vi kan i stort sett allt nu. Vilket automatiskt gör dagarna roligare!
Lunchrushen var inte så farlig, trots att det var mer folk än vanligt, allt gick som på räls! AWESOME!
Känns weird att vi jobbat i 3 dagar redan, känns mer som en eller möjligtvis två, men inte mer!
Vi fick sluta vid 4, då vi var väldigt övertrötta, haha, "jag vill ha en sånhääär stor räka" ojoj, och så sprutade vi vatten på varandra, skojsigt!
Sen träffa jag mamma, vi köpte vita, basic linnen till mig, kollade soffor och kök samt fikade på EH, mums!

När jag kom hem lekte jag ett tag med min älskling.

är hon inte världens sötaste?

Nu ska jag lägga mig i tid! snart....
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0