praodag 4 + innebandyavslutning

på praoen just nu flyter allt på riktigt bra! Kan inte förstå att det bara är en dag kvar och att det gått en vecka! It's just out of my world!
kommer på ett sätt sakna det, folket (nina, christian, damian och willy), miljön och allt. Men ändå ska det bli skönt att inte behöva hjälpa till med saker i köket och så vidare ;) för...det är inte min style.

skyndade mig hem efter iallafall, det var ju hockey! Kvartsfinal mellan Sverige och Danmark, och gissa vilka som vann? Jo, SVERIGE såklart! ;)
Blir semi mot Finland på lördag, exciting!

Sen gick jag till träningen och hela gänget var där, superhärligt! och jag blev lite stolt med tanke på att det var jag som fixat dit alla :D
Spelade iallafall matcher mellan 95A, 95B och 94.
95A vann typ alla sina.
Efteråt var jag DÖD, hade ju spelat 4 matcher på rad, var så grovt trött och utmattad!
anyhow, det var kul att allla (utom albin) var samlade igen, en sista gång.
Och nu blir det ingen träning på typ 2 månader :( *sadness*









nu måste jag sova, herregud!
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0