rubrik

Dagen var mysig, var ju hos oddepodde typ hela dagen, från kanske 3-halv 4 till typ 9 :)
Vad gjorde vi? Lite allt möjligt, kolla tv, kolla gamla skolkataloger, och JÄVLAR vad kul det var! Fredrik såg totaldum ut på varenda bild xD Oskar såg ut som en tjej på en bild och Jonis var bara allmänt ful på varje, hahaha! det var askul! Och ja, vi gjorde bara massa saker, mys och skoj!
När jag kom hem åt jag och kolla hockey, tyvärr förlora Sverige men vi vann vår grupp iallafall. TOPPEN!
Och nu är jag så sinnessjukt, galet T-R-Ö-T-T att jag håller på att dööö! Så jag ska faktiskt sova! :D Hah! Känn på den!
jag ska sova tidigt två kvällar i rad! moahahahaha!

åh, nu vill jag åka utomlands :'(


PussCiao

Kommentarer
Postat av: Patrik

snygg bild ;)

2010-05-14 @ 19:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0