tonight's gonna be a good night!

Slutade fett tidigt (typ 12? halv 1?)
men fick jag gå ifrån skolan? nej, för penis skulle fixa sitt skåp i träslöjden, tur att chrissy var där och underhöll mig medans alla andra jobbade.
Aja, när jag äntligen fick lämna skolan drog jag och emy ut på stan, gick runt och sen gick vi hem :)

ikväll ska vi ses, äta på fridays och sedan bio kl 23.59! SATC OFC!!! efter det tar vi taxi hem (typ halv 3) sen sover hon över, naaaijz!

haha, jag är för rolig och söt framför webbcamen xD





ojoj, satan i gatan vad jag är gullig!!!

dock är jag lite ledsen för att mina favoritpojkar är borta :(
frennis är på möja med G-punkten (vårt ungdomscafé)
oddish är på gotska sandön utan täckning
båda kommer hem på måndag...kan inte prata med någon av de förens då :'(



naaw, mina pojkar :(

aja, ska fan äta något nu och sen ha THE BEST NIGHT IN A LONG TIME!


PussCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0