torsdag 6 maj

Idag har det varit som en helt vanlig torsdag. I guess.
NO-boring
Bild-helt ok
lunch-leta prao med möjlig framgång
engelska-lite sisådär
franska-TRÅKIGT!

efter skolan gick jag hem och städade/rensade lite sedan blev det träning.
Träningsglädjen är tillbaka! det gick bra, vi var många på träningen, alla var hysat seriösa och allt var bara underbart! Det känns som att nästa säsong kommer bli kanon! åååååh, herregud vad jag älskar mina träningar! kan inte få nog av den härliga energin man får när man väl är där! oh my lord!
det gick iallafall bra på min träning och sämre på 94ornas pga knäont och trötthet :)

jag vet att jag tjatar mycket om mina träningar och om hur mycket jag tycker om de och sånt. Men vadfan, LÅT MIG! det är en väldigt stor del av mitt liv som jag finner lycka i. och ska jag vara ärlig tycker jag att jag förtjänar lite lycka 2 ggr i veckan. så om jag pratar om det...låt mig!

SHIT VAD KLOCKAN BLEV MYCKET!!! HELVETE!?!? :O
Måste sova nu!

avslutar med två söta bilder på min beloved dog från idag! :D


PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0