typ 1a juli?

Omg, balen närmar sig och jag har ingen klänning än!
Men imorgon ska jag ut med emy i jakt på en och på onsdag ska jag ut med frennis och söka.
Det jag ska köpa är följande:
En klänning
Ett par skor
Ett par örhängen
En locktång
Hårspray


Jag och frennis ska även hitta kostym åt honom på onsdag, nice!

Dethär med klänningsval är sjukt svårt kan jag ju säga! Men jag tror att jag vill ha lixom typ som en riktigt balklänning, typ fin och sådär. Inte typ en vanlig tråkig sak, palla sånt lixom! Men självfallet ska jag inte ha någon långklänning, man vill ju show some legs! Klackskor är för mig en självklarhet på sådana event så det ska jag också försöka hitta!
?
?
?
Helst i någon rolig färg dårå, typ en som bara säger "BAM!"
vi får se vad jag hittar...

Jaja, jag måste nog skriva vidare på min sista-minuten bokrecension i engelska... *suck*

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0