11 fucking november

vinterdepression.
fan vad kul alltså!
allt känns meningslöst
killar kan gå och knulla sig själva
framförallt ex,
de kan stoppa upp något i rumpan så långt att det kommer ut genom örat
jag vill gå i ide ett tag
tills jag ska till london på spa/shoppingweekend.
blir det inte bättre då fortsätter mitt ide tills jag åker till sydafrika.
i sydafrika kommer jag bli brun och då blir jag glad.

tills dess kommer jag leva i min egna värld.
inte äta så mycket.
spela innebandy.
träna.
sova.

jag tror jag kommer misslyckas totalt med att träna och sova.
detdär med att äta lite har jag redan uppnått,
inne i en period där jag inte äter så mycket.

Nu kommer ni som träffar mig ofta tänka att "hon verkar ju inte alls nere, hon ler ju och skrattar"
men det är så jag fungerar.
Jag är alltid glad på utsidan, jag vet inte hur man gör på något annat vis.
det är bara sån jag är.

Och nu ska jag gå och sova och hoppas att jag inte vaknar på läääääääääääääänge!
Godnatt


lycklig malin på hawaii...

Kommentarer
Postat av: super muscle boy

fett fin bild :D synd bara att den där tjejen är i vägen för landskapet :/

å om du äter mindre, så kommer du vara mer deprimerad, det vet du väl?

även om du vill gå ner i vikt, inte äta så mkt, vad nu än anledning är så lyckas du bättre om du äter frukost, vanlig lunch, midda och nått litet mellanmål. bara inte så stort. då kommer du må mycket bättre!

lycka till med allt annat å hoppas du mår bättre snart! :D <3

kram B

2010-11-12 @ 00:57:18
Postat av: Emma

fin malin!

2010-11-12 @ 20:06:42
URL: http://lesfleur.blogg.se/
Postat av: Minijohan

Ja hoppas inte ja har gjort nåt D:

2010-11-13 @ 22:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0