12/11-10

Lite gladare idag, klarar typ aldrig av att vara depp under en längre tid utan det går i vågor och brukar gå över när jag fått gråta lite och sova.
har i stort sett hela dagen gått runt med en prislapp på handen. Ni förstår, idag är det inte vilken dag som helst, utan det är rea på mig idag. storlek står på lappen också.


jättesnyggt, jo tack jag vet. Det är iallafall timpriset på mig idag. Man kan hyra mig och... jag vet inte, typ titta på mig :)
Och nu när jag fått i mig lite choklad och glass är jag en glad flicka igen :D


ja, ni vet, en tonårsflickas liv&humör är som en berg-och-dalbana :)
inatt ska jag fan sova länge med tanke på att jag har match typ mitt i natten på söndag. 11.00 ute i fucking bollstanäs, vartusan ligger det lixom!? jajjaa, ska väl börja dra mig mot sängen antar jag (:
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0