13:37 GÄSTBLOGGGGGG

HalliHallå!


Idag är det måndag och jag tänkte gästblogga och leka jätteseriös.

Hur som helst så heter jag
Linnéaaaaa men vissa kallar mig Nea, Ell eller Lilli. Jag är 16 år född 94. bor i en villa i Stockholm och jag är helsvensk...nästan. Jag har brunt hår och blåa ögon och är med på bild några inlägg ner tror jag.

Jag går i samma klass som Malin på Frans vid skanstull. Förut gick jag på Kulturama i hammarby sjöstad i en underbar klass. Jag har en katt som är svart och hon heter Siri. Jag har en kompis som heter Siri också, hon går i våran fina klass (hon är med på bild i bloggen).

Jag vill ha lov. Vi har historia 14:50 och nu håltimma. Jag skulle inte bli en bra bloggerska alltså....

Malin vill att jag skriver om smör. Smör är en sak man har på mackor och när man ska baka brownie(det gjorde jag igår). När jag bakar brownie så gör jag såhär:

Jag smälter smör i kastrull och smälter sedan blockchoklad. SVALNAAA!

Häll i mjöl, mycket socker, vanlijsocker, bakpulver och nötter och 2 ägg. Blanda och in i ung på 175 grader i 25 minuter och DET SMAKAR SOM EN BIT AV HIMLEN!

Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Om det är många som läser Malins blogg så har jag typ skämt ut mig men ja... Man måste ju bjuda på sig själv lite.. Eller hur Malin?

Hon sa ja.

Igår kollade jag på EMA. Eminem vann en liten award! AWESOME! Rihanna uppträdde och hon var gryyyyyym!

Det var allt för moi!

Puss o kram och ha en fint liv =D


Kommentarer
Postat av: maaui

GUD VAD FINT INLÄGG LINNEUS! <3

2010-11-08 @ 13:54:07
Postat av: L

HAhah, är du stolt?? :D

2010-11-08 @ 13:57:15
Postat av: S

hahahaha söööt <3

2010-11-08 @ 14:22:03
URL: http://vadsaduattdusasadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0