14 november

Haft match idag, haha, vi förlora med 5-1. Men who cares? De kan ju inte förvänta sig att jag ska kunna ta precis alla bollar som skjuts mot mig. Backarna måste hjälpa till och gå på medans forwards + centern måste jobba hem. Men det är sånt peder ska lära oss så skit samma än så länge :D

jag vet att jag är söt, sluta tjata hela tiden ;)

farsdag idag också, och eftersom jag har två pappor är dagen extraviktig!
pappa jonny:

jag och pappisen förra sommaren (-09)
och min andra pappa frennis:

vi i somras (-10)

fina pappor jag har måste jag säga!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: bajs

lol skyller på andra?

du vet om du inte va sjuk så skulle du nog ha räddat fler.

2010-11-15 @ 00:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0