21 november

Gick upp 11... *suck* och träffade Em och gick på promenad med henne och hennes häst. Fixa lite i hennes stall innan vi begav oss hemåt. Följde henne till t-banan, snäll som jag är (a)


sista bilden på hennes vovve och hennes polle. Hästisens namn är Fantasy om jag inte komer ihåg fel...
hur som helst har jag världens finaste dotter :)
Tack för en trevlig förmiddag Em, gummsan! <3

Och sen gick jag på bio med emypemy, vi såg Harry Potter och dödsrelikerna del 1. Den var BRA men sorglig.


jag och penis på skolavslutningen :)

Jag har kommit på att jag vill ha en kamera i julklapp. Som kan fota matcher och sånt.

och jag vill ha den! Samsung nx100, kompakt systemkamera, peeerfect!
en vi får se vad min stygga häxa till mamma gör åt saken... Hon klagar mest just nu... Vi får se hur det blir sen.

Nu ska jag duscha och sen sova...
Godnatt
Puzz!

Kommentarer
Postat av: stygga häxan?

en liten fråga....london, shopping, spa o 5-stjärnigt hotell??

mvh/stygga häxan?

2010-11-22 @ 10:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0