27 januari

neeh, träffade inte alex igår tyvärr, fick vänta 30 min på bussen och det är INTE ok, så jag gav upp och han skulle ändå på bio (: Så vi ska ses någonannan dag. hihi.

Sov 11 timmar i natt iallafall, så JÄÄÄÄÄVLA skönt! Vakna typ 1. Ska snart fixa mig och sen dra till mamma för att baka inför adventsfika med heeela släkten imorgon. Herregud, here we go again lixom... Varje år kommer släkten hem till oss på adventsfika, och jag blir alltid ansvarig för alla små barn -.- ojoj, jaja, det ska väl gå bra, kul att träffa kusinerna som man inte träffar så ofta annars (:

Efter att vi bakat är det match, och troligtvis kommer söta em och kollar, wiho! :D Så hoppas vi att det går bra för oss på matchen.

Jaaajaaa, ska väl börja fixa mig nu, måste bara slita mig ifrån the hills först, vilket är SVÅRT!

FÖRRESTEN! Grattis till emil som fyllde år igår! Hoppas du hade en häärlig födelsedag!

vi på skolavslutningen i 9an, han tröstade mig och torkade mina tårar när jag grät som en jäkla galning (a) Det var en sorglig dag!

Nu måste jag gå
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0